Arriva je vodeći pružatelj usluga autobusnog prijevoza u Hrvatskoj, s voznim parkom od 600 autobusa koji povezuju tisuće odredišta diljem zemlje. Nude lokalne, regionalne i međunarodne autobusne usluge, svakodnevno pružajući putnicima sigurna i udobna rješenja mobilnost.
Međutim, suočili su se s nekoliko izazova kada je u pitanju online marketing koje smo im pomogli prevladati putem naših SEO usluga e-trgovine i napredne implementacije Google Analyticsa. Rezultati su bili impresivni, s rastom od 75% u organskim posjetima, rastom od 723% u organskim transakcijama i rastom od 61% u organskim sesijama u prvih 6 mjeseci.
“Kroz godine suradnje postali smo više od poslovnih partnera. Radimo zajedno kao tim nastojeći ostvariti zajedničke ciljeve i unaprijediti oba poslovanja. Radujemo se nastavku našeg partnerstva i u budućnosti.”
Nataša Grlaš
Arriva je tvrtka koja nudi lokalne i regionalne usluge te međugradske i međunarodne veze. Njihovi autobusi povezuju tisuće odredišta diljem zemlje, a pružaju odličnu povezanost s europskim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Srbija. Upravljaju s 15 autobusnih kolodvora, 11 servisnih centara i zapošljavaju 1100 ljudi. Svake godine prevezu više od 11,7 milijuna putnika.
Brend – povećati prisutnost brenda kroz kvalitetnu SEO optimizaciju i predstaviti ga kao referencu pri online kupnji autobusnih karata
Promet – povećati promet na glavnu web stranicu i relacijske stranice
Prodaja – povećati broja transakcija na web stranici
Arriva se suočila s nekoliko izazova kada je u pitanju online marketing, a mi smo im pomogli da ih prevladaju putem naših SEO usluga e-trgovine i napredne implementacije Google Analyticsa. Izazovi su uključivali pozicioniranje Arrive kao autoriteta na tržištu, dovođenje visokokvalitetnog prometa na stranicu koji bi bio visoko konvertibilan, podizanje svijesti o samom brandu i dosezanje idealnog kupca koji bi izvršio konverziju.
Uspjeli smo postići te ciljeve putem naših SEO usluga, što je rezultiralo rastom organskih posjeta od 75%, rastom organskih transakcija od 723% i rastom organskih sesija od 61% u prvih 6 mjeseci.
Tehničkim SEO auditom identificirali smo probleme trenutne web stranice klijenta i razjasnili nemogućnost širenja na e-trgovinu te predložili prelazak na drugi sustav. Uz pametno osmišljenu SEO i strategiju e-trgovine sadržajem usmjerenu na rezultate, klijentu smo predložili proširenje sadržaja na dodatna 3 jezika i dodatnih 4000 stranica.
Sve elemente na licu mjesta projektirali smo prema najsuvremenijim standardima i s naručiteljem dogovorili realizaciju. Tijekom razvoja projekta pružali smo SEO podršku klijentu i implementirali tehničke SEO stavke s programerima.
Prije objave web stranice riješili smo sve poteškoće koje bi mogle uzrokovati probleme SEO-u i implementirali napredni analitički sustav mjerenja kako bismo mogli vidjeti kako korisnici reagiraju na stranicu. Rezultati su eksplodirali u prva tri mjeseca i odmah smo se okrenuli optimizaciji konverzije. Odmah nakon optimizacije konverzije, prodaja je počela rasti, a počeli smo pratiti i održavati tehnički SEO. Danas klijent koristi veći skup usluga, a uspješna suradnja traje već dugi niz godina.
Strategija razvoja SEO e-commerce proizvoda
Strategija razvoja sadržaja na 4 jezika
Tehnička SEO optimizacija
On-Site SEO optimizacija
SEO implementacija na licu mjesta
Napredna implementacija Google Analyticsa za praćenje rezultata
SEO nadzor
SEO održavanje
Optimizacija konverzije
Arriva je uspjela postići impresivne rezultate putem naših SEO usluga, s rastom organskih posjeta od 75%, rastom organskih transakcija od 723% i rastom organskih sesija od 61%. Tim rastom postali su vodeći pružatelj usluga autobusnog prijevoza u Hrvatskoj, a svake godine nastavljaju rasti.