Prihodi se zbrajaju tek kad posjetitelj vaše web stranice postane kupac. Ako do te konverzije ne dođe, uzalud trošite novce na marketing i oglašavanje. Optimizacijom konverzija možemo povećati broj kvalitetnih posjetitelja vaše web stranice koji će poduzeti željene akcije. Nemojte uzalud trošiti svoj novac na neučinkovite web stranice.
Da biste znali što treba promijeniti na web stranici, potrebno je znati što posjetitelj radi, što pregledava, i još ključnije, zašto odlazi, a zatim napraviti optimizaciju web stranice. Znate li kako?
Pretvaramo pasivnog posjetitelja web stranice u aktivnog kupca
Da bi vam vaša web stranica donosila zaradu, njezin posjetitelj treba:
Optimizacijom konverzije vaše web stranice potaknut ćemo pasivne posjetitelje da postanu aktivni kupci vaših proizvoda i usluga.
Koristimo brzo eksperimentiranje i podatke u stvarnom vremenu kako bismo usmjerili našu strategiju i osigurali da vaša tvrtka kontinuirano raste i prilagođava se.
Analiziramo trenutačnu stopu konverzije i definiramo najbolju strategiju za optimizaciju.
Kreiramo prodajne tekstove za vašu web stranicu koji posjetitelje potiču na angažman.
Analiziramo conversion funnel i radimo na poboljšanjima kako bismo povećali stopu konverzije.
Optimizacijom landing stranica veći broj posjetitelja spremnih na kupnju usmjeravamo na ciljanu stranicu.
A/B testiranjem saznajemo koje stranice daju bolje rezultate.
Zadovoljavajuća stopa konverzije ovisi o branši kojom se bavite i konkurenciji u njoj. Kada upoznamo vaše poslovanje, moći ćemo vam reći koju stopu konverzije možemo očekivati odnosno na koju možemo ciljati.
Analiziramo sve vaše kanale koje koristite za digitalnu promociju.
Pišemo, dizajniramo i šaljemo newslettere za vas. Sve možete prepustiti nama i posvetiti se svom primarnom poslu.
Ako trebate proširenje na stranici s dodatnim materijalima, možemo za vas kreirati i eBook, i katalog, brošuru, sve što je potrebno.
U specifičnim slučajevima kada već postoji puno kanala oglašavanja dovoljno je napraviti optimizaciju konverzija, no samo optimizacija bez ulaganja u ostale kanale marketinga nije dovoljna.