Bez podataka o posjećenosti stranice ne znate idete li prema cilju ili se od njega odmičete. Tek vam precizni podaci dobiveni web analitikom mogu reći gdje se kriju vaše prilike, a slijedom toga možete ciljano uložiti u onaj vid marketinga koji će vam najbrže donijeti povrat uloženog (ROI).
Kvalitetnom i detaljnom analitikom pomažemo vam otkriti vaše snage i slabosti te precizno ukazati na ona područja gdje se može poboljšati online vidljivost vaše web stranice i izgraditi reputacija vašeg branda. Krenimo s prikupljanjem podataka već danas.
Koliko je važno uložiti u marketing, toliko je važno pratiti analitiku, ako ne i važnije.
Kombinacijom Google Analytics, Google Tag Manager i drugih sustava, prikupljamo podatke koji nam govore što se točno događa na vašoj web stranici, a samim time i konkretnije optimiziramo Google Ads kampanje i konverzije. Prikupljeni podaci govore nam:
Zahvaljujući svim tim podacima kreiramo ciljane kampanje koje donose konkretne rezultate.
Uz vrhunske digitalne strategije i uvide temeljene na podacima,
vašeg klijenta/kupca stavljamo na čelo svake odluke.
Analiziramo načine kako je analitika implementirana na vašem webu, jesu li podaci ispravni i pratimo li sve što vam je važno.
Definiramo ciljeve i podatke koje želimo pratiti, načine kako ih implementirati te kako ćemo analizirati dobivene rezultate.
Definiramo korake za implementaciju izmjena, proširivanje analitičkim alatima za potrebna mjerenja te implementiramo navedeno, sami ili u suradnji s vašim programerima.
Transparentnost je naša prednost, stoga dostavljamo vam tjedne ili mjesečne izvještaje o rezultatima, a možemo kreirati i napredne izvještaje.
Redovito analiziramo sve rezultate, utvrđujemo jesu li svi dobiveni podaci točni i precizni. Izvještavamo vas o promjenama i pronalazimo mogućnosti za daljnji rast vašeg poslovanja.
Naravno! Mi ćemo pripremiti kodove i poslati ih vašem programeru na implementaciju na vašu web stranicu.
Naravno! I za Google Tag Manager možemo pripremiti kodove koje će vaš programer potom implementirati na vašu web stranicu. Ne morate se ni o čemu brinuti.
Ti nam podaci pomažu razumjeti vaše korisnike, a kad ih razumijemo, lakše ih pretvaramo u kupce.
Samo web analitika nije dovoljna, ali mnogo toga se može iščitati iz podataka analitike što se može iskoristiti za nadogradnju i poboljšanje stranice.
Podaci većine analitičkih alata (poput Google Analyticsa) su dovoljno točni da se na njima mogu temeljiti odluke, no točnost najviše ovisi o ispravnosti implementacije alata na web stranicu.