Arriva je vodeći pružatelj usluga autobusnog prijevoza u Hrvatskoj, s voznim parkom od 600 autobusa koji povezuju tisuće odredišta diljem zemlje. Nude lokalne, regionalne i međunarodne autobusne usluge, svakodnevno pružajući putnicima sigurna i udobna rješenja mobilnost.
Međutim, suočili su se s nekoliko izazova kada je u pitanju online marketing koje smo im pomogli prevladati putem naših Googlea Ads usluga. Rezultati su bili impresivni, s rastom broja transakcija i prihoda, uz istovremeni pad CPC-a, a zadržavanje približno istog budgeta.
“Kroz godine suradnje postali smo više od poslovnih partnera. Radimo zajedno kao tim nastojeći ostvariti zajedničke ciljeve i unaprijediti oba poslovanja. Radujemo se nastavku našeg partnerstva i u budućnosti.”
Nataša Grlaš
Arriva je tvrtka koja nudi lokalne i regionalne usluge te međugradske i međunarodne veze. Njihovi autobusi povezuju tisuće odredišta diljem zemlje, a pružaju odličnu povezanost s europskim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Srbija. Upravljaju s 15 autobusnih kolodvora, 11 servisnih centara i zapošljavaju 1100 ljudi. Svake godine prevezu više od 11,7 milijuna putnika.
S istim ulaganjem kao prethodne 2017 godine proširiti i produžiti kampanje u 2018.
Smanjiti CPC.
Povećati CTR i CR te povećati broj transakcija i prihoda.
Brand Arriva je preuzeo sljedeće brendove: Autotrans, APP Požegu i Panturist. Potrebno je korisnike tih brendova upoznati s, na hrvatskom tržištu, nepoznatim brendom Arriva.
“Discover Croatia by bus” – kampanje fokusirane na turiste koje se nalaze u HR, da odaberu autobusni prijevoz prema njima zanimljivim destinacijama.
STRATEGIJA
Arriva je jedan od najvećih pružatelja usluga putničkog prijevoza u Europi koji zapošljava više od 60 000 ljudi i ostvaruje više od 2,2 milijarde putovanja diljem 14 europskih zemalja svake godine. Kako je brand Arriva preuzeo brendove Autotrans, APP Požegu i Panturist, bilo je potrebno korisnike tih brendova upoznati s, na hrvatskom tržištu, nepoznatim brendom Arriva. Uz kampanju “Novo ime. Nova snaga.” cilj je bio upoznati postojeće korisnike da su njihove najdraže relacije pod novim imenom branda i da imaju još veći izbor relacija. Također nove kampanje Arrive su išle paralelno s kampanjama “Discover Croatia by bus” koje su bile fokusirane na turiste koje se nalaze u HR da odaberu autobusni prijevoz prema njima zanimljivim destinacijama.
IZVEDBA
Odabrana je tehnologija Google Ads, zato što možemo privući više kupca i to baš u trenutku kada njima treba, ali i zato što možemo oglašavati globalno ili lokalno, na području države ili županije. Konkretno su korišteni Google Ads Search s preko 90% budgeta te Google Ads Remarketing s do 10% budgeta.
Posebnost kampanja je u tome što se jedan dio kampanje odnosio na postojeće korisnike Autotransa, APP-a, te Panturista koje je trebalo informirati o tome da je to sada jedan brend pod kojim mogu naći svoje omiljene relacije.
Drugi dio je usko vezan za turizam s kojim je ideja bila da se turistima autobusni prijevoz približi kao najpovoljniji način putovanja do nacionalnih parkova, festivala, regija itd…
KREATIVA
S imenom “Novo ime. Nova snaga” je ideja bila da se postojećim i novim korisnicima Autotrans, APP Požega i Panturista objavi da je od sada novo ime firme Arriva te da s novim imenom mogu povezati svoje stare relacije s daleko većim izborom novih relacija.
Kod stranih posjetitelja smo se fokusirali na to da im prikažemo oglas na engleskom, njemačkom i talijanskom na njihovim mobilnim uređajima dok se nalaze u HR i potaknemo ih da odaberu autobusni prijevoz do svoje destinacije.
Google Ads Search kampanje
Google Ads Remarketing kampanje
U usporedbi s 2017. kampanja je u 2018. ostvarila sljedeće rezultate:
Unatoč povećanju budgeta od samo 1,52% u kampanju, ostvarili smo izvanredne rezultate tijekom gotovo dvomjesečnog trajanja. Naš CPC se smanjio za impresivnih 50,21%, što je znatno optimiziralo troškove klikova.
Produženje trajanja kampanje za gotovo 2 mjeseca pokazalo se kao ključni faktor za postizanje iznimnog uspjeha. CTR je porastao s 16 na impresivnih 25,35%, stvarajući veći angažman s ciljanom publikom.
Najznačajniji pokazatelji uspjeha kampanje su evidentni u rastu Conversion Ratea za iznenađujućih 78,01%. Ovo povećanje jasno ukazuje na bolju konverziju posjetitelja u kupce, što je izvanredan rezultat.
Broj transakcija u kampanji značajno je porastao za iznimnih 285,84%, što potvrđuje visoku učinkovitost naše strategije. Ovaj porast svjedoči o povećanoj privlačnosti naših proizvoda ili usluga među potrošačima.
Najimpresivniji aspekt kampanje je rast prihoda od čak 203,53%, što jasno ukazuje na uspješno pretvaranje povećanog broja posjeta u značajno veći prihod.
Ovo postignuće odražava izvrsnost naših marketinških napora.