Hotel Mediteran je smješten uz samo more te oko 1.500 m od centra grada Crikvenice. Odmah ispod hotela se nalazi i plaža. 20 km je udaljen od zračne luke Rijeka i 35 km od grada Rijeke.
“Suradnja s vašim timom na vođenju naše Google Ads kampanje donijela je fantastične rezultate. Precizno prilagođavanje oglasa, ključnih riječi i strategija licitiranja pokazalo je izvanrednu učinkovitost. Osim toga, izuzetno smo zadovoljni popunjenošću našeg hotela i brojem upita putem web stranice, čak i u izazovnim uvjetima pandemije koronavirusa. Vaša sposobnost prilagodbe i kontinuirana optimizacija kampanja omogućile su nam da održimo stabilan interes gostiju i uspješno ispunimo naše ciljeve.”
Tomislav Hrastovšćak
Mediteran Hotel by Aminess smješten je uz obalu Crikveničke rivijere, svega 50 metara od šljunčane plaže, nudeći idealan bijeg za obitelji i parove. Hotel pruža modernizirane, udobne sobe, većina s pogledom na more, te bogatu ponudu mediteranskih specijaliteta. Gosti mogu uživati u vanjskom bazenu s pogledom na Kvarnerski zaljev, kao i u unutarnjem bazenu za opuštanje tijekom cijele godine. Hotel je također u blizini lječilišta Thalassotherapia, što ga čini savršenim izborom za one koji traže kombinaciju odmora i wellnessa.
Povećati rezervacije putem vlastite web stranice
Klijent nije investirao u plaćene oglase prije naše suradnje i odlučio je ulagati u Google Ads kako bi dosegao svoju ciljanu publiku i povećao broj rezervacija na svojoj web stranici.
Pandemija uzrokovana COVID-19 dodatno je otežavala cjelokupnu situaciju te je klijent imao dosta malen budžet na raspolaganju.
Strukturirali smo klijentov Google Ads račun sa ad grupama koje sadržavaju ključne riječi za svaku fazu Customer Journey-a: Top Of The Funnel, Bottom Of The Funnel i Brand ključne riječi.
Kreirali smo relevantne oglase za svaku ad grupu te dodali promotivne ekstenzije naglašavajući posebnu ponudu.
Napravili smo također i atraktivne remarketing bannere kako bi one posjetitelje web stranice koju nisu konvertirali, podsjetili na posebnu ponudu i vratili nazad na web stranicu.
Google Ads Search kampanje
Google Ads Remarketing kampanje
Google Analytics
Google Tag Manager
Kroz pažljivo vođenje Google Ads kampanje, kontinuirano praćenje, i optimizaciju ključnih elemenata, postigli smo izvanredne rezultate u povećanju rezervacija putem web stranice:
Kroz precizno prilagođavanje oglasa, ključnih riječi i bidding strategija, postigli smo stopu konverzije od 1.14%, što jasno ukazuje na uspješno privlačenje relevantnog prometa i pretvaranje posjetitelja u rezervacije.
Naša ciljana strategija dovela je do konkretnih rezultata, s 121 uspješno ostvarenih rezervacija. Ovo potvrđuje učinkovitost naših kampanja u generiranju stvarnih rezultata i potpora ciljevima klijenta.
Postigli smo izvanredan povrat na uloženi novac, s impresivnih 1233% povrata na potrošnju oglasa. Ovo jasno pokazuje da je svaku uloženu kunu (euro) u kampanju značajno doprinio povećanju rezervacija, stvarajući izuzetno profitabilan marketinški napor.
Ovi rezultati ukazuju na uspjeh naše strategije vođenja Google Ads kampanje u cilju povećanja rezervacija putem web stranice, ističući našu sposobnost optimizacije i prilagodbe kako bismo ostvarili ciljeve klijenta.