“Jaguar Land Rover” jedinstven je u svjetskoj automobilskoj industriji. Dizajneri modela bez premca, nenadmašnog razumijevanja budućih luksuznih potreba svojih kupaca, emocionalno bogate vrijednosti brenda, britanskog duha i pristupa bez premca vodećim globalnim igračima u tehnologiji i održivosti unutar šire Tata grupe.
“Veliko hvala cijeloj vašoj agenciji na dosadašnjoj suradnji i trudu koji ste uložili u podizanje i građenje našeg brenda. Izuzetno smo zadovoljni vašim radom i predanošću. Vaša profesionalnost, kreativnost i razumijevanje naših potreba učinili su ovu suradnju iznimno uspješnom.”
Hana Šunara, Voditeljica marketinga
Jaguar Hrvatska modele poput Jaguar XJ, XF, F-Type i SUV-a poput F-Pace, koji se često percipiraju kao sinonim za luksuz i sofisticiranost.
Napraviti Facebook stranicu branda s prepoznatljivim vizualima i komunikacijom putem Facebooka
Angažirati organski ljude koji su likeali stranicu
Postaviti uvjete za plaćeno oglašavanje putem Facebooka
Postaviti stranicu na zahtjev Jaguar brand managera i poštivati pravila branda
Osmisliti početni sadržaj s kojim će se aktivirati korisnici putem Facebooka
Osmisliti tip kampanja i kako ih postaviti da bi se brand oglašavao na HR tržištu
Nakon što smo dobili sve materijale od predstavnika branda uzeli smo si neko vrijeme da ih dobro proučimo, da vidimo koja pravila komunikacije i vizualne prezentacije moramo poštivati da bismo što bolje prezentirali brand HR tržištu.
Izradili smo korporativnu stranicu za klijenta sa svim stavkama i informacijama koje želi podijeliti s novim korisnicima.
Nakon toga smo pripremili i implementirali vizuale koje je klijent odobrio te smo pripremili mjesečni kalendar objava koji smo podijelili s klijentom da bi bio stalno u toku s objavama. Nakon što smo došli do brojke od 1000 pratitelja smo osmislili i napravili ciljane kampanje u kojima je trebalo prezentirati nove modele Jaguara F-Pace i E-Pace i potaknuti klijente da skinu brošuru i upoznaju se s vozilima. Kampanju smo ciljali ljudima koji imaju interes za luksuzne stvari te je smo izazvali veliki interes ljudi koji je u konačnici rezultirao s preko 1300 skinutih brošura u tjedan dana kampanje te fantastičnom prodajom.
Izrada i postavljanje korporativne Facebook stranice
Izrada i optimizacija vizuala za HR tržište
Osmišljavanje i objavljivanje postova
Izrada i postavljanje računa za oglašavanje te prijedlozi za kampanje
Rezultati Facebook kampanje su izvrsni, s preko 6.000 organskih likeova, porastom page engagementa za preko 700%, i više od 1300 skinutih brošura vozila. Ovo ukazuje na to da je kampanja bila vrlo uspješna u privlačenju i zadržavanju pozornosti ciljne publike na Facebooku, te da je uspješno potaknula interakciju i angažman s korisnicima.
Organski likeovi ukazuju na to da je ciljna publika prepoznala vrijednost sadržaja na stranici, a povećani engagement pokazuje da su korisnici bili zainteresirani za sadržaj i spremni su se uključiti u razgovor.
Povećanje broja skinutih brošura također ukazuje na to da su korisnici bili zainteresirani za detaljnije informacije o proizvodima i uslugama, te su spremni poduzeti daljnje korake u procesu kupnje.