Klijent: Kinema Pub
Lokacija: Pula, Hrvatska
Industrija: Ugostiteljstvo, kultura, zabava
Godina: 2024
Brend koji povezuje prošlost i sadašnjost.
U srcu Pule, u obnovljenoj bivšoj kino dvorani iz 1900-ih, stvorili smo identitet koji ujedinjuje sport, kulturu i gastronomiju. Kinema nije samo lokal – to je mjesto susreta i doživljaja, promišljeno oblikovano u svakom detalju. Od logotipa do grafika, od slogana do palete boja – sve komunicira eleganciju, dinamiku i otvorenost prema raznolikoj publici.
“Da nije bilo Mijene, naša priča sigurno ne bi zaživjela na ovakav način. Jako sam zadovoljan kako su kroz ime i vizualni identitet uspjeli prenijeti sve ono što smo željeli da Kinema bude – i što ona danas zaista jest. Od imena do završne prezentacije, sve je rađeno pažljivo i s mjerom – uz stalno uzimanje u obzir i mojih ideja, i priče prostora u kojem Kinema živi. Tijekom cijelog procesa osjećao sam se sigurno, znao sam da se mogu osloniti na njih za svako dodatno pitanje ili potrebu. Suradnju smo nastavili i na drugim projektima – i to s punim povjerenjem.”
Mišel Rojnić
Kinema je inovativni ugostiteljski objekt smješten u povijesnom prostoru bivše kino dvorane u središtu grada Pule. Spoj povijesnog šarma i modernog dizajna čini je jedinstvenim mjestom koje nudi raznolike sadržaje, uključujući veliki LCD ekran za sportske prijenose, bilijarske stolove, pikado, te restoran i bar s bogatom ponudom.
Naziv „Kinema“ vuče korijene iz riječi „kinematograf“, odajući počast prošloj funkciji prostora kao kino dvorane, dok istovremeno simbolizira kretanje i dinamiku zabave koju nudi. Ciljna klijentela uključuje lokalno stanovništvo i turiste, pružajući mjesto za sve – od ljubitelja sporta do obitelji i prijatelja u potrazi za opuštanjem, zabavom ili dobrom hranom.
Kada smo prvi put stupili u prostor, još je uvijek bio u fazi gradnje – sirov, neuređen, ali pun potencijala. Zadatak je bio jasan: osmisliti potpuno novi brend od temelja. Razvili smo ime, verbalni i vizualni identitet, ton komunikacije i sustav koji funkcionira kroz sve kanale – od fizičkog prostora do digitalnih platformi.
Kinema nije običan lokal – to je susret sporta, kulture i gastronomije, smješten u pažljivo redizajniranoj i uređenoj bivšoj secesijskoj kino dvorani s početka 20. stoljeća.
Glavni izazov: stvoriti identitet koji će privući raznoliku publiku – od sportskih entuzijasta, preko ljubitelja kulture, do strastvenih gurmana – i pritom objediniti sve funkcije prostora:
Sport bar s impresivnim LCD ekranom (4×7 m) za praćenje sportskih događaja
Bilijar klub s profesionalnim stolovima
Restoran sa slow-cooking pristupom i kvalitetnom gastro ponudom
Prostor za kulturna i zabavna događanja – od koncerata do kvizova
Kako objediniti sve te slojeve u koherentan, privlačan i funkcionalan identitet? Upravo tu dolazimo mi.
Prije nego što smo krenuli s dizajnom, proveli smo detaljnu analizu:
Definirali smo ključne strateške ciljeve:
Naziv Kinema pomno je odabran zbog svojih višeslojnih značenja:
Identitet Kineme spaja estetiku inspiriranu art deco periodom s modernim dizajnerskim pristupom. Crpi inspiraciju iz:
Logotip s karakterom
Logotip je dizajniran u modernoj, geometrijskoj interpretaciji art deco stila s tipografijom temeljenom na osebujnom Potenciarte typeface-u. Geometrijski detalji unutar logotipa inspirirani su stiliziranim oblicima kino ulaznica, bilijarskih kugli i pečata.
Razvijene su četiri varijante logotipa prilagođene za različite primjene:
Sofisticirana paleta boja
Primarna paleta: Tamnoplava (#193E56) koja evocira povijesnu eleganciju uz bakrene nijanse s metallic efektom (#FFBE9F) koje unose toplinu i luksuz. Ova kombinacija stvara atmosferu nostalgije i sofisticiranosti.
Sekundarna paleta: Svijetle nijanse bakreno-ružičaste, bež, siva i bijela koriste se u tisku kada reprodukcija metallic efekta nije moguća, pružajući sklad s primarnim tonovima.
Tipografska hijerarhija
Dekorativni elementi i uzorci
Dizajnirani su posebni ornamenti, bordure i uzorci u art deco stilu koje prate konstrukciju logotipa, stvarajući vizualnu prepoznatljivost kroz sve aplikacije.
“Your Break Point” predstavlja temelj komunikacijske strategije. Višeznačan i kontekstualno bogat, omogućuje modularnu komunikaciju kroz varijacije:
Slogan se koristi u izvedenicama za različite aspekte ponude:
Ton brenda oblikovan je kao glas elokventne, obrazovane osobe s rafiniranim smislom za humor i široki spektar interesa:
Komunikacija je prilagođena različitim kanalima:
Brend je implementiran kroz pomno koordinirani proces s:
Razvijeni su brojni materijali i formati:
Izazov: Kako privući različite ciljne skupine
Rješenje: Kreirali smo versatilan identitet koji naglašava različite aspekte ponude kroz izdvojene podidentitete, ali zadržava konzistentnost kroz sve aplikacije.
Izazov: Balansiranje povijesnog naslijeđa i moderne ponude
Rješenje: Art Deco estetika prenesena je u suvremeni kontekst korištenjem modernih digitalnih tehnika, metaliziranih tiskarskih efekata i inovativnih materijala.
Izazov: Stvaranje prepoznatljivog identiteta u vizualno zasićenom tržištu.
Rješenje: Razvili smo jedinstvenu kombinaciju boja, tipografije i ornamenata koja se ističe među konkurencijom, a istovremeno odražava autentičnost prostora.
Kinema danas živi kao jedan od najoriginalnijih ugostiteljskih prostora u Puli – s jakim, razrađenim identitetom koji se dosljedno primjenjuje u svakom detalju: fizičkom prostoru, komunikaciji i korisničkom iskustvu.
Brend balansira eleganciju i energiju, tradiciju i modernost, postajući istinska točka susreta i doživljaja – doslovno i metaforički Your Break Point.
Bilo da gradite novi brend od nule ili želite osuvremeniti postojeći, tu smo da vam pomognemo spojiti priču, prostor i identitet u koherentnu cjelinu.
Javite nam se – rado ćemo razgovarati o vašoj viziji.