“Veliki je privilegij i užitak raditi posao koji volite.”
Upravo na tim temeljima nastala je i djeluje tvrtka Sigma Audio Koncept.
Veliki entuzijasti, poklonici glazbe i filmske umjetnosti, ali da bi doživljaj bio ponovljiv i potpun isto tako su i ljubitelji kvalitetno reproducirane glazbe, pokretne slike i multimedijalnih sadržaja uopće.
“Kroz godine suradnje postali smo više od poslovnih partnera. Radimo zajedno kao tim nastojeći ostvariti zajedničke ciljeve i unaprijediti oba poslovanja. Radujemo se nastavku našeg partnerstva i u budućnosti.”
Nataša Grlaš
Tvrtka se razvila i specijalizirala u dva osnovna smjera. Prvi je, rekli bi tradicionalna visoko-vjerna (HiFi) reprodukcija glazbe. Budući da je glazba sastavni dio naših života, važno je da bude kvalitetno reproducirana bez obzira da li se radi o izdvojenom prostoru i audio sustavu za tu namjenu ili nekom višenamjenskom prostoru gdje će imati ugodnu pozadinsku ulogu.
Drugi je, tijekom vremena i uslijed razvoja tehnologija proizašla iz prvoga, multimedija.
Pokrenuti newsletter komunikaciju sa postojećim klijentima Sigma Audio Koncepta-a
Pisati kvalitetan sadžaj koji će imati visoki postotak čitanja mailova te odlaska na landing page. Cilj koji je zadao klijent je bio 35%
Segmentirati klijente po zadanim kategorijama od klijenta
Osmisliti kvalitetan sadržaj kojega će klijenti znati cijeniti
Optimizirati bazu klijenata koja nije bila segmentirana po kategorijama koje je klijent želio
Nakon što smo sa klijentom precizno definirali ciljeve i očekivanja smo odlučili osmisliti sadržaj koji bi bio interesantan ciljanoj publici.
Na početku smo krenuli sa novitetima, da bi uspjeli napraviti što bolju segmentaciju publike, a nakon toga i prema sustavima koje određenu publiku zanimaju.
Za zadnju etapu newslettera smo odabrali jako bitan segment klijentovog poslovanja, a to su instalacije i kalibracije kućnih kina.
Nakon nekoliko newslettera smo već imali segmentiranu publiku po interesima te smo počeli osmišljavati ponude, vijesti i informacije svakoj od publika.
Na prvoj Black Friday akciji smo uz potporu dodatnih usluga Google Ads i Facebook Ads su sve odabrane komponente bile rasprodane prije završetka akcije.
Osmišljavanje strategije za sadržaj newslettera
Prijedlog za segmentaciju publike
Izrada i postavljanje računa za newsletter
Dizajn newslettera
Pisanje newslettera
Slanje newslettera
Odražavanje baze klijenata
Iznimna angažiranost naše publike evidentna je u rezultatima newsletter kampanje, gdje više od 80% ljudi redovno čita naše e-mailove i aktivno klikće na priložene linkove, stvarajući vrijedne interakcije.
Zbog kvalitene segmentacije publike, s ponosom ističemo da se manje od 2% ljudi odlučilo odjaviti s naše mail liste, što potvrđuje visoku relevantnost i privlačnost sadržaja koji šaljemo, zadržavajući većinu naše publike.
Bounce rate manji od 3% svjedoči o preciznosti naše kampanje u dostavi poruka. Smanjeni broj odbijenih e-mailova pokazuje da smo uspješno održali kvalitetne adrese primatelja, poboljšavajući ukupnu učinkovitost našeg newslettera.