Hrvatska kovnica novca je tvrtka koja proizvodi kovanice, medalje i druge prigodne predmete. Postavili su si cilj povećati prihode i broj transakcija putem web shopa za 50% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Kako bi to postigli planirali su poboljšati korisničko iskustvo na web stranici te pokrenuti marketinške i promotivne kampanje.
Jedan od glavnih izazova bio je povećanje prihoda i broja transakcija putem webshopa. Još jedan izazov bilo je ciljanje prave publike, a to su bili kolekcionari kao i ljudi koji žele dar trajne vrijednosti.
Ekipa digitalne agencije Mijena suradnici su za poželjeti. Mijenu ne gledamo samo kao agenciju koja nama kao klijentu pruža usluge web developmenta i digitalnog marketinga, već kao pravog partnera s kojim zajednički radimo na ostvarenju ciljeva. I to vrlo efikasno – uz budžete znatno manje od očekivanih ostvareni su fantastični rezultati.
Osim što znaju kako i što treba, ekipa je otvorena za inpute i nove ideje od strane nas kao klijenta, te promatra situaciju iz različitih perspektiva. Osim toga, nesebično dijele svoje znanje te kroz suradnju ujedno educiraju klijenta što je nama izrazito važno. Stoga – svaka preporuka!
Ela Genc
Hrvatska kovnica novca je državno poduzeće osnovano 1993. godine. Nadležna je za proizvodnju kovanog novca, medalja i drugih prigodnih predmeta. Kovnica se nalazi u Zagrebu, glavnom gradu Hrvatske. Hrvatska kovnica proizvodi široku paletu proizvoda, uključujući srebrne i zlatne kovanice, zlatne i srebrne medalje, kao i medalje od običnih metala, te prigodne plakete i značke od različitih metala, kao i druge proizvode izrađene po narudžbi.
Hrvatska kovnica novca postavila je za cilj povećanje prihoda i broja transakcija putem web shopa za 50% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. To će se činiti kroz marketinške i promotivne kampanje, kao i kroz poboljšanje korisničkog iskustva na web stranici. Kovnica je uvjerena da može postići te ciljeve i raduje se nastavku pružanja usluga svojim klijentima na mreži.
Jedan od glavnih izazova s kojima se Hrvatska kovnica susrela bilo je povećanje prihoda i broja transakcija putem webshopa. Još jedan izazov bio je doći do prave publike, a to su bili kolekcionari kao i ljudi koji žele dar trajne vrijednosti. Fokus je bio na drugoj skupini.
STRATEGIJA
Kako bi ostvarila te ciljeve, Mijena je koristila niz marketinških i promotivnih kampanja. To uključuje SEO strategiju e-trgovine, Google Search, Display i Remarketing kampanje, Facebook promet i dinamičke remarketing kampanje.
Kampanje su strukturirane u marketinškom modelu AIDA. U fazi osvještavanja korištena je SEO strategija e-trgovine, Google Search i Display kampanja, a kampanja je dodatno podržana PR člancima na internetskim portalima. U fazi interesa Google Search i Remarketing kampanje kao i Facebook traffic kampanje; u fazi želja, Google Search i dinamičke remarketing kampanje, Facebook traffic i dinamičke remarketing kampanje, Facebook i Instagram objave i newsletter kampanje. Za završnu akcijsku fazu korišteno je sve navedeno u nekom obliku.
IZVOĐENJE
Budžet smo rasporedili: 40% Google, 20% Facebook i 40% portali.
Nakon provedenog tehničkog SEO audita, nedostaci na web stranici su ispravljeni, a reklamirani proizvodi SEO optimizirani.
Putem Google Display kampanja Hrvatska kovnica predstavlja se na čitanim portalima ciljnih skupina. Search kampanje naglašavale su trajnost proizvoda kroz krilatice “darovi koji ostaju u nasljeđu” ili “darovi koji traju” i time signalizirali da su proizvodi drugačiji od onoga što nudi konkurencija.
Ciljnoj skupini prenijeta je poruka o vrijednosti darova za obiteljske događaje.
Vijesti o novim proizvodima prezentiraju se putem društvenih mreža i newslettera. Novi proizvodi limitiranih serija dodatno su predstavljeni kroz članke na portalima, tisku i outdooru.
KREATIVNO
Slogani kampanje “Darovi koji ostaju u nasljeđu” i “Darovi koji traju” osmišljeni su kako bi se brand izdvojio od konkurencije i kako bi ciljna skupina, koja u ovom slučaju nisu kolekcionari, uvidjela trajnu vrijednost samih proizvoda. Za vizualni identitet korištene su boje brenda, s fokusom na same kovanice s poznatim temama poput Nikole Tesle ili Profesora Baltazara, kako bi zainteresirali ciljanu skupinu i približili proizvode Hrvatske kovnice. ih.
Strategija razvoja SEO e-commerce proizvoda
Tehnička SEO optimizacija
On-Site SEO optimizacija
SEO implementacija na licu mjesta
Napredna implementacija Google Analyticsa za praćenje rezultata
Google Ads strategija
Google Ads pretraživačke kampanje
Google Ads prikazne kampanje
Google Ads remarketing kampanje
Google Ads oglasi za oglašavanje
Google Ads optimizacija u tijeku
Kampanje za promet oglasa na Facebooku
Facebook dinamičke remarketing kampanje
Instagram kampanje
Newsletter kampanje
Za ovaj projekt Mijena je koristila niz marketinških i promotivnih kampanja kako bi postigla ciljeve povećanja svijesti, razmatranja, želje i djelovanja među ciljanom publikom.
To uključuje SEO strategiju e-trgovine, Google Search i Display kampanje, Google Search i Remarketing kampanje, Facebook traffic kampanje i dinamičke remarketing kampanje. Kampanje su bile izuzetno uspješne, s povećanjem prihoda od 2953,20% u odnosu na prethodnu godinu.
Uspješno je provedena i SEO optimizacija koja je rezultirala povećanjem prometa od 140,10% te povećanjem prihoda putem organskog prometa od 1819%.
Kao rezultat uspješnog završetka projekta, klijent nastavlja suradnju s nama.